خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / ◀️ اطلاعات عمومی / راهنمای پیدا کردن بهترین امداد خودرو برای رانندگان

راهنمای پیدا کردن بهترین امداد خودرو برای رانندگان

امداد خودرو در ایران به خدماتی گفته می‌شود که در مواقع اضطراری یا زمانی که خودروی شما دچار نقص فنی یا حادثه می‌شود، به شما ارائه می‌شود و مشکل خودروی شما را حل و فصل می‌کند. این خدمات شامل تعمیرات سبک خودرو، حمل خودرو به تعمیرگاه یا مقصد مورد نظر، و سایر خدمات مرتبط با خودرو است.

امداد خودرو مرند-امداد خودرو هادیشهر-امداد خودرو جلفا

امداد خودرو در ایران توسط شرکت‌های خصوصی و دولتی ارائه می‌شود. شرکت‌های خصوصی امداد خودرو معمولاً خدمات متنوع‌تری را ارائه می‌دهند و هزینه‌های بیشتری را نیز دریافت می‌کنند. شرکت‌های دولتی امداد خودرو معمولاً خدمات محدودتری را ارائه می‌دهند و هزینه‌های کمتری را نیز دریافت می‌کنند. در صورتی که در شهر مرند یا جاده‌های مواصلاتی نیاز به امداد خودرو داشتید می‌توانید با مراجعه به وب سایت امداد خودرو مرند با ما تماس بگیرید تا امدادگران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند.

در ایران، امداد خودرو یکی از خدمات مهم و ضروری است که می‌تواند در مواقع اضطراری به شما کمک کند. اگر خودروی شما دچار نقص فنی یا حادثه شد، می‌توانید با تماس با یک شرکت امداد خودرو، از خدمات آن بهره‌مند شوید.

انواع خدمات امداد خودرو در ایران

خدمات امداد خودرو در ایران به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

خدمات تعمیرات سبک خودرو

خدمات حمل خودرو

خدمات تعمیرات سبک خودرو

خدمات تعمیرات سبک خودرو

شامل تعمیرات و رفع ایرادات فنی خودرو است که به صورت سرپایی و در محل انجام می‌شود. این خدمات شامل موارد زیر است:

تعویض باتری: در این خدمات امداد خودرو یک باتری همراه خود می‌آورد و باتری شما را تعویض و ماشین شما را روشن می‌کند.

پنچرگیری: در صورتی که تایر شما پنچر شده است و به هر دلیل نمی‌توانید پنجری ماشین خود را رفع نمایید می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید تا امدادگران به محل شما رسیده و مشکل شما را رفع کنند.

تعویض روغن: در صورتی که زمان و وقت کافی برای مراجعه به تعویض روغن ندارید برخی از امداد خودروها این کار را برای شما انجام می‌دهند. با امداد خودرو تماس بگیرید و خدمات تعویض روغن را از آنها سوال کنید. اگر خدمات آنها شامل تعویض روغن باشد به محل شما می‌آیند و سرویس‌های ادواری خودرو را در محل شما انجام می‌دهد

شارژ باتری: اگر ماشین شما مدتی ساکن ماده و استارت نزده‌اید، به احتمال زیاد باتری شما خالی شده است و ممکن است ماشین را روشن نکند، در این جور مواقع می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید، امدادگران امداد خودرو با تجهیزات مخصوصی باتری شما را شارژ می‌کنند تا ماشین شما روشن شود.

امداد باتری: اگر ماشین شما مدتی ساکن ماده و استارت نزده‌اید، به احتمال زیاد باتری شما خالی شده است و ممکن است ماشین را روشن نکند، در این جور مواقع می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید، امدادگران امداد خودرو یک باتری به همراه می‌آورند و به باتری شما وصل می‌کنند تا خودرو شما روشن شود و باتری خودرو را شارژ کند.

سوخت رسانی: اگر در جایی دور افتاده یا داخل شهر سوخت خودروی شما تمام شده است و به هر دلیل نمی‌توانید به پمپ بنزین یا مرکز ارایه‌ی سوخت مراجعه کنید با یک تماس امداد خودرو سوخت مورد نیاز شما را تهیه کرده و در اسرع وقت به شما می‌رساند.

باتری ساز سیار: در صورت که ماشین شما مشکل برق دارد و روشن نمی‌شود می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید تا امدادگران امداد خودرو مشکل برق خودروی شما را برطرف نمایند.

بازکردن درب خودرو: اگر به هر دلیلی درب ماشین شما قفل شده است و نمی‌توانید آن را باز کنید با یک تماس می‌توانید از خدمات امداد خودرو استفاده تا درب ماشین شما را باز کنند. در صورتی که در صوفیان یا جاده‌های مواصلاتی آن نیاز به امداد خودرو داشتید می‌توانید با کلیک روی امداد خودرو صوفیان به وب سایت ما مراجعه کرده و با امداد خودرو صوفیان تماس بگیرید.

امداد خودرو جلفا-امداد خودرو تبریز-امداد خودرو صوفیان

امداد خودروها باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

سرعت عمل: تیم امدادی در کمترین زمان ممکن به محل خودروی شما اعزام شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خودروی شما را حل کنند.

کادر مجرب با تجربه و آموزش دیده: باتوجه به اینکه تعمیرکاران امدادی باید به تنهایی ماشین شما راه اندازی کنند و در اینجا فرصتی برای تفکیک تخصص‌ها(باتری ساز، مکانیکی و …) ندارید تعمیرکاران امدادی باید مجرب و آموزش دیده باشند.

ابزار و تجهیزات پیشرفته: کادر امداد خودرو باید تجهیزات و ابزار پیشرفته همراه داشته باشند تا کمبود ابزار نتواند مانع کار آنها شوند

خدمات حمل خودرو

خدمات حمل خودرو شامل حمل خودرو به تعمیرگاه یا مقصد مورد نظر است. که در مسافت‌های دور و نزدیک انجام می‌شود این خدمات شامل موارد زیر است:

حمل خودرو با یدک کش

در این روش خودروی شما با استفاده از ماشین‌های مخصوص (در ایران نیسان آبی) که در پشتش چرخگیر دارد حمل می‌شود.

حمل خودرو با کفی خودرو بر یا خودروسوار

در این روش یک کامیون که در پشتش یک کفی مخصوص دارد خودروی شما را با جک‌های مخصوص بلند کرده و روی کفی پشتش می‌گذارد و پس از تثبیت ماشین در کفی خودروبر ماشین شما را حمل می‌کند به این کار کفی خودرو سوار نیز می‌گویند. در صورتی که لازم است ماشین شما در مسافت‌های طولانی حمل شود حدالامکان از کفی خودروبر یا خودرو سوار استفاده کنید.

قیمت خدمات امداد خودرو در ایران

قیمت خدمات امداد خودرو در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع خودرو: کاری که روی خودروی شما انجام می‌شود ممکن است نسبت به نوع و برند خودرو متفاوت باشد قطعا هزینه‌هایی که برای انواع خودرو دریافت می‌شود متفاوت خواهد بود. مثلا در حمل خودرو وزن خودرو، طول خودرو و … در حمل خودرو تاثیر گذار خواهد بود لذا قیمت‌ها نیز متناسبا تغییر خواهد کرد. جهت برآورد هزینه‌های امداد خودرو روی امداد خودرو جلفا کلیک کنید و با ما تماس بگیرید

مسافت مورد نظر: مسافت حمل خودرو با توجه به اینکه زمان ارایه‌ی خدمات را افزایش یا کاهش خواهد دارد در تعیین قیمت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نوع خدمات ارائه شده: نوع و نحوه‌ی خدمات ارایه شده در قیمت‌ها تاثیر خواهد داشت. مثلا قیمت سوخت راسانی با یدک کشی خیلی متفاوت خواهد بود.جهت دریافت خدمات امداد خودرو در سراسر ایران روی امداد خودرو تبریز کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

قانون امداد خودرو در ایران

قانون امداد خودرو در ایران در سال 1395 تصویب شد. این قانون، ضوابط و مقررات مربوط به ارائه خدمات امداد خودرو را در ایران تعیین می‌کند.

بر اساس این قانون، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امداد خودرو باید دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشند. همچنین، این شرکت‌ها باید تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه خدمات امداد خودرو را داشته باشند.

قانون امداد خودرو در ایران، حقوق و مسئولیت‌های رانندگان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امداد خودرو را نیز تعیین می‌کند.

نکات مهم در هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو

در هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو، باید نکات مهم زیر را رعایت کنید:

قبل از تماس با شرکت امداد خودرو، سعی کنید مشکل فنی خودرو خود را تشخیص دهید و آن را حل نمایید.

در تماس با شرکت امداد خودرو، اطلاعات لازم مانند نوع خودرو، مدل خودرو، شماره پلاک خودرو، و آدرس محل حادثه را به اطلاع شرکت برسانید.جهت دریافت خدمات امداد خودرو در سراسر ایران با کلیک روی امداد خودرو هادیشهر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

در صورت امکان، خودرو را به کنار جاده هدایت کنید تا مانع از ترافیک و خطرات احتمالی شوید.

در صورت لزوم، از علائم هشداردهنده برای هشدار به سایر رانندگان استفاده کنید.

با رعایت نکات ایمنی، از آسیب دیدن خودرو و افراد جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *